Vaha Garden Hotel – Alanya

Firmanın Detaylı Açıklaması

Telefon Numarası : 0242 700 02 54

Web Sayfaları : vahagarden.com

2017 yılında yenilenerek açılan Vaha Garden Hotel, kendi konumunda Alkolsüz Tatil Oteli olarak hizmet veren tek otel olduğunu belirtebiliriz. Bayanlar için havuz, hamam ve cafeterya gibi hizmetleri bulunan otel tam Türk aile yapısına uygun olduğunu düşünmekteyiz. Bu sene yeni açılacağı için fiyatları da uygun olan otelde konakladıysanız lütfen görüşlerinizi bizlere bu kısımdan bildiriniz.

Telefon Numarası

0242 700 02 54

8 Yorumlar

1. Melike diyor ki:
    Posted 09 Haziran 2017 at 20:27 | Permalink

Tatilimi seçerken denize konumu dikkatimi çekmişti. Çok iyi bir tatil geçirdim. Kahvaltı saatleri ve yemekleri çok güzeldi. Personelleri güler yüzlüydü. Ve alkolsüz, muhafazakar olması çocuklu aileler için çok uygun. Havuzları sürekli temizleniyor ve bay-bayan ayrı havuzlar mevcut. Bayan havuzunda rahat rahat zaman geçirdik. Hamamları ve saunayı unutmamak lazım. Aktiviteleriyle gelişen bir otel. Kesinlikle tavsiye ederiz :)

2. Semra diyor ki:
    Posted 10 Haziran 2017 at 23:12 | Permalink

Geçen sene bir aile dostumuz bu otele gitmişti ve oteli öve öve bitiremedi. Biz de bu sene ailemle birlikte gitmeye karar verdik. Rezervasyonumuzu yaptık, çok uygun bir fiyata tatil yapacağımız için çok mutluyum. :) Otelin yemekleri ve olanakları çok iyiymiş. Çocuklar için de ayrı yerleri varmış. Tatil dönüşü, otelin nasıl olduğu hakkında buraya tekrar yazacağım. O kadar güzel yorumlardan sonra memnun kalacağımızı düşünüyorum. İnşallah ailemle güzel bir tatil geçiririz. :) )

3. umut ozan yurdakul diyor ki:
    Posted 10 Haziran 2017 at 23:41 | Permalink

Otelde özellikle su kayaklarında çocuklarımız çok iyi vakit geçirdi. Deniz kenarında etkinliklerinde çok iyi vakit geçirdik. Otelde karşılaştığımız hizmet de ayrıca daha önce hiçbir otelde görmediğimiz kadar iyiydi. Bu yaz bir daha ailece gitmeyi düşünüyoruz. Çok -uygun fiyatlarla çok güzel bir tatil geçirdik. Kesinlikle herkese tavsiye ederim .Gönül rahatlığıyla hiçbir rahatsızlık hissetmeden tatil yapabileceğiniz bir otel .

4. mehmet diyor ki:
    Posted 12 Haziran 2017 at 08:15 | Permalink

islami şartlara uygun bir tatil yeri arıyorsanız burasını tavsiye ederiz. biz ailecek memnun kaldık. bayanlara özel alanların mahremiyeti iyi korunmuş. eşimden öğrendiğime göre gayet de yeterli bir alan ayrılmış. yemekler çok lezzetliydi. Alanya’da olması da çok iyi. bu bölgede başka islami otel yok. bu yüzden buraya hiç gelmemiştik daha önce. Çok beğendik. personelin ilgi alakasındana da terbiyesinden de çok bhoşnut kaldık.

5. Engin Kulak diyor ki:
    Posted 17 Haziran 2017 at 18:38 | Permalink

Vaha Garden Otel -Alanya, aileniz ile birlikte güzel bir tatil geçirebileceğiniz, gerek konumu, gerek sosyal aktiviteleri ve Türk aile yapısına uygun, alkolsüz, bayanlara ve çocuklara uygun havuz ve imkanları ile güzel bir seçim. Uygun fiyat seçenekleri, plaj ve su sporları imkanları ile tüm bir yılın yorgunluğunu atabileceğiniz güzel bir tatil mekanı olacaktır.

6. sibel çalış diyor ki:
    Posted 21 Haziran 2017 at 23:33 | Permalink

vaha garden otele daha önce arkadaşlarımız gitmişti onların tavsiyesi ile biz de Haziran 2017 döneminde gittik. uygun fiyatlı bir otel. ayrıca alkolsüz olan bir otel bulmak zor olduğundan biz bu anlamda memnun kaldık. denizi çok güzeldi. yemekleri fena değildi ama verdiğimiz fiyata göre kıyaslarsak iyi diyebiliriz. bu fiyata tavsiye edilebilir

7. Betül diyor ki:
    Posted 27 Haziran 2017 at 21:28 | Permalink

Birkaç gün önce tatilden döndüğümüz harika bir işletme.Bayanlara özel kafeterya alanı ve onun hemen yanındaki havuzu rahat bir şekilde tatil yapmamızı sağladı.Akşam etkinlikleri sayesinde geceleri de gündüzleri kadar keyifliydi.Odalar her türlü ihtiyacımızı karşılayacak donanıma sahip olmasının yanında çok da konforluydu.Gerçekten güvenli ve hijyenik bir otel.Çocuklarımıza da bizim kadar eğlenceli faaliyetler yaptırmaları çok güzeldi.Biz çok memnun kaldık hepinize tavsiye ederim.

8. ABDULLAH Özcan diyor ki:
    Posted 01 Temmuz 2017 at 10:39 | Permalink

Tatil için para ödedik. Otele ulaşılamıyor. Yorumlarda Kapalı diyorlar. Gelip orda paramız la rezil etmeyin. Kapıdan dönmiyelim. Gerçi savcılığa gittim ve turizm bakanlığı na bimere cimere yazdım. Alanya ilçe turizm müdürlüğün e fax çektim. Haber bekliyorum.